Veckans mål

Mitt mål den här veckan är att gå ner 2kg. Det är mycket, jag vet, men jag känner att jag har ätit lite för mycket I helgen i och med min födelsedag och jag ser att magen börjar stå ut igen.

Ni vet väl att 3500kcal motsvarar 1/2 kg fett? Förbränner du alltså 500kcal om dagen varje dag i vecka så tappar du ett halvt kilo (var reasonable gällande mat också). Mitt mål är därför att genom träning förbränna 1000kcal om dagen och låta min vardagsmotion ta hand om resten av kalorierna.

Såhär ser min träningsvecka därmed ut:


TIPS:
Jag vet att det ser ut att ta en hel del tid från min vardag och på sätt och vis är det sant. Dock så försöker jag placera in träningen som en del av dagen och de dagarna ni ser att jag ska promenera I 2 timmar så innebär det att jag ska promenera till och från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0