Jillian Michaels 30-days shred

Ok, nivet Jillian Michaels DVDn i ett par inlägg nedan som jag köpte i förrgår? Det är 20-mins träning varje dag och det är supereffektivt. Lika effektivt som att träna på gymmet i 2h. Judith och jag testade igår och idag och man svettas sönder redan under uppvärmningen och jag garanterar att kroppen värker efter två gånger. Om du vill få fina muskler och tona ner kroppen: investera i den! Följer du den till punkt och pricka kan JAG garantera dig resultat. 

Förutom den formen av träning idag så har jag vart ute på en jogging. Bort med latheten I say!

Kommentarer
Postat av: Malin

Läste igenom dina senaste inlägg här nu som jag missat att läsa och det verkar som att du har det underbart! :) Det är riktigt kul och skönt att se att du mår bra! och att skolan går bra!

Kram!

2012-02-21 @ 23:36:45
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0