It's OK to be Proud


Det är ok att vara stolt över sig själv. Faktiskt. Man borde tala om för sig själv vad man är stolt över att ha åstadkommit eller vad någon del av ens personlighet som man tycker bättre om. Sluta vara pessimister!

Jag kan börja med att säga att jag, idag, är stolt över att ha lyckats jogga i över fyra minuter utan att behöva stanna och flera gånger dessutom. Det kunde jag inte för 4 veckor sedan. Visst, för er ”icke-rökare” kanske detta är en bagatell, men för mig som rökt i flera år nu och inte riktigt varit aktiv i träningen på länge så är det mycket med tanke på att jag för en månad sen knappt klarade av en minut utan att behöva vila mig. ;)



Kommentarer
Postat av: goat

vad fin du är!!! mehehe du har börjat använda rosa :'DD den ser jätte fin ut, ehm, kommer låna den i framtiden känner jag på mig.. <3

2012-02-19 @ 23:04:50
URL: http://jonnasr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0