It's Oh So Quiet

Jag är så trött. Har inte tränat sen i lördags och jag känner att jag bara får mer och mer skolarbete. Jag vill kunna sova ut istället för att få fem timmars sömn varje natt, sju dagar i veckan. 

Ska försöka att göra klart större delen veckans arbeten idag så att jag kan andas ut lite och ta det lugnt. Orkar inte ens göra frukost längre så idag satte jag mig på ett café och köpte frukost och sitter här och tittar ut över stranden och vatten och bara tänker. Ska dock flytta mig över till Starbucks ett par kvarter bort då jag har ett möte om en timma. 

Ska göra om mitt träningsschema lite grann med, kan visa er sen. Pausar med träningen till imorgon så att jag inte bränner ut mig ännu mer. Har slut på cash så får leva snålt tills lönen kommer nästa vecka och förhoppningsvis en liten bonus eftersom jag fyller 20 år med. Oh God, 20. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0