20th Birthday




Jag har haft en alldeles underbar födelsedag. På morgonen blev jag bjuden på frukost av min kära Morgan & fick en jättefin lei (Hawaiianska blomhalsband ni vet) eftersom man får det när man firar någonting här. Vi åkte och snorklade och såg massa fina, fina fiskar i Hanauma Bay sedan med ett par andra kompisar. Det var tyvärr inte världens bästa väder men never mind about that. Blev bjuden på cheesecake (smakade som a little piece of heaven, I must add) av Judith och sedan åt vi en jättegod (och tyvärr dyr) middag på Cheesecake Factory innan vi gick vidare och drack lite vin och öl. 

Fick tyvärr inga samtal från Sweden (inte ens pappa buhu) men jag hade det så bra här ändå så det gjorde inget :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skäms något så enormt mycket!!! Grattis i efterskott!!! 2 dagar efter.....riktigt dåligt av mig :( Men verkar som du hade en kanon födelsedag iallefall vilket jag är jätteglad över! :)

Kram <3

2012-02-27 @ 22:52:38
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: Malin

btw så fort jag ser den bilden på fotbollen på puben så tänker jag på hur härlig den dagen var!! och våra fina disney söndagar ja! <3 med kinder maxi! saknar dom rejält! :(

kram

2012-02-27 @ 22:55:14
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0