Posters On My Wall

Istället för att hänga upp massa posters på min vägg har jag istället hängt upp lite träningsartiklar med övningar vid min träningshörna. Så här ser det ut:

LOL, vet inte varför bilden har roterat sig själv men kan inget göra åt saken... 

Dagens träning:

  • 30 minuters intervalljoggning
  • 1h spinning
  • 30 mins simning

    När jag kommer hem blir det även 30 minuters styrkeövningar för har jätteont i ryggen efter träningarna som resultat av brist på ryggmuskler (hoppas jag även om det kan vara tanten i mig som inte klarar av något).
Hoppas ni har det bra, ska försöka uppdatera igen på söndag (lär vara måndag er tid). Saknar er faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: dolph lundgren

baa baa lycka till <3 ses till jul looking AWESOME <3

2012-02-10 @ 15:02:21
URL: http://jonnasr.blogspot.com
Postat av: Yolii- in London

Duktig du ar! jag ska gymma idag blir inspererad av dej och kor nog ocksa intervall 30 min.. x



och om Moroccan oil.. asso om du menar produkten som heter moroccan oil sa neej.. du kanner la mig.. den ar ingen olja d e en scam haha.. det e mainly silicones o a tiny bit of oil..



ja anvander pure argan oil though..



mer fitness post!! det e jattekul o lasa dina traningsscheman :) xxx

2012-02-11 @ 14:15:19
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0