Breakfast

Idag körde jag ett litet hårdare pass: Judith kom förbi klockan 8 imorse och så gick vi på powerwalk med hantlar i en halvtimme och sedan 30mins spinning (ja, t.o.m. JAG har börjat lol) och så simmade jag även i en halvtimma. Ska även träna styrka när jag kommer hem så att jag går ner i vikt samtidigt som jag tonar kroppen. I och med att jag tränar mycket hårdare nu så äter jag en mer balanserad och proteinrik kost. Undviker även kolhydrater på kvällarna. Det här var min frukost idag:



Ett grovt bröd (no butter) med ett stekt ägg och en stekt tomat + lite färska frukter. Yum!

Kommentarer
Postat av: Yolii- in London

va duktig du e!! <3



det dar ser jattegott ut.. trana inte for mkt bara da bygger du inte muskler.. spinning e superbra om man vill ga ner val sa keep it up!! ga inte ner for mkt !! da blir ja sur :D

2012-02-11 @ 14:16:36
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0