LBD-DETOX


Som sagt så händer mycket just nu och imorgon ska jag bland annat under en vecka gå på en detox. Detox kopplas mest till bantningskurer men egentligen är det en utrensade kur där alla slaggprodukter såsom färgämnen, alkohol och annat som "fastnat" i kroppen (samt är ohälsosamma) rensas ur. 

Jag är inte riktigt taggad på att köra en hel vecka på bara juicer som de flesta detoxerna brukar bestå av, utan därför ska jag köra på "Little Black Dress"-detoxen som jag fann i det brittiska magasinet "Company". Skönt nog, behöver jag bara dricka detoxjuicen till frukost och sedan får man äta fast (dock lite mer strikt) föda till både lunch och eftermiddag. 


Kommentarer
Postat av: Yolii- in London

alskar company :)

2011-12-03 @ 00:06:55
URL: http://yolandaas.blogspot.com
Postat av: Yolii- in London

men asso de va d ja inte fatta.. hur kpoer du company i sverie :o lr vado? den finns val inte dar.. xxxxx

2011-12-03 @ 14:24:49
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0