Framme!

Äntligen framme i Hawaii! Har knappt sovit sen i tisdag natt så är helt slut och har jätteont i nacken efter flygresorna. Hade lite tid att se lite av LA förut och jag är fast besluten om att one day, då ska jag minsann flytta dit. Lär åka dit i mars med Judith och så ska jag eventuellt träffa två vänner. Kul!

Jag bor på vandrarhem i en vecka eftersom mitt boende inte är klart förrän den 26 och idag delar jag rum med en kille och 2 tjejer. Trevligt att prata med folk här. Hawaii är fantastiskt fint, längtar till imon då jag får se mer. Det blir även check-in på skolan imorgon och så ska jag handla mobil, lakan och lite småsaker. 

Uppdaterar mer imon, måste sova nu för ska up om 6 timmar. 

/ M .

Kommentarer
Postat av: Yolii- in London

hhaha tycker inte om min header men gjorde i photoshop haha ..xx

2012-01-20 @ 23:01:56
URL: http://yolandaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0