Do Something You Usually Wouldn't


parasailing

En sak som hjälper självtroendet är att göra något man inte tror att man klarar av. Nästan ingenting är omöjligt men det betyder inte att det inte är svårt för det. Jag utmanar mig själv helt enkelt. Kan inte förlora på något sätt: misslyckas jag så vet jag att jag hade rätt från början och klarar jag det så är jag bättre än jag trodde mig vara. Så pusha på!

Min utmaning den här gången är att klara av Pussycat Dolls-workouten. Den må se lätt ut men jag som inte är bra på koreografier har seriösa issues med den. Ger mig själv en månad att klara av koreografin. I’ll get back to you om how it’s going for me ;)

En värre grej jag ska göra på min födelsedag nu på lördag är parasailing. Vi får se hur det går mina vänner, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0