Exhausted

Nu i julyran har det varit så fruktansvärt stressigt. Har därmed inte orkat blogga. Mitt psykiska tillstånd är inte på top just nu, utan känner mig så utmattad. Jag är därför glad över att jag har fått en dag för mig själv idag (har dock bokstavligen talat inte rest mig ur soffan sen kl 9 imorse, toabesök borträknat då) då jag bara kollat på serier (Indiana Jones äventyr, ni vet serien från 90-talet där Indiana är ung och Merlin). Snart så blir det roligare grejer dock och får äntligen åka ifrån det här förbaskade stressiga landet.

Imorgon blir det Danmark, snart är det nyår, sen blir det Stockholm och Uppsala i ett par dagar följt av Paris och sedan Los Angeles och Hawaii. Underbart!

Kommentarer
Postat av: das goat

mehehehe baa baa baaa, paris kommer bli awesome <3

2011-12-28 @ 17:12:50
URL: http://jonnasr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0