SO MUCH TO LIVE FOR

Jag har spanat in thebucketlist på tumblr och funnit en mängd grejer som jag vill uppleva i livet. Så jag tänkte att jag varje dag ska lägga upp ett antal mål i livet jag vill uppnå och även saker som jag redan uppnåt eller en gång i tiden drömde om att göra. Bloggen har inspirerat mig och fått mig att minnas alla de saker jag vill göra och jag hoppas att det jag lägger upp inspirerar er lika mycket. Livet är kort så glöm aldrig att fånga dagen!

Sedan jag var liten och såg alla filmer runt juletiden har jag velat bli kysst under en mistletoe! En vacker jag får vi hoppas... 


Jag har också alltid drömt om att bara fly allting och flytta till Frankrike.. Hur coolt hade inte det varit?


I USA är det utförsäljning dagen efter Thanksgiving i nästan alla butiker och det är den mest upptagna shoppingdagen varje år då folk rusar (affärerna öppnar till och med så tidigt som 4 på morgonen) för att handla julklappar. Hade vart jättekul att uppleva en sådan hektiskt dag, jag hoppas dock att ingen skadar sig... 




En vacker dag ska jag ha ett gigantiskt stort sminkbord med en hel kollektion med smink (helst Mac) och bara vara allmänt tjejig!

Imorgon kommer flera drömmar och annat kul så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0