ONE OF MY DREAMS ARE ABOUT TO COME TRUE

'
Om lite mindre än en och en halv månad så jag sätter jag för första gången mina fötter på Hawaii och flyttar dit i 4 år. 

Att flytta till Hawaii har alltid varit på min önskelista över saker jag ska göra innan jag dör även om det inte har varit en av de högst på listan. Trots det är jag en person som alltid följer mina drömmar och fullständigt struntar i vad andra tycker om det, det är ju trots allt mina drömmar och inte deras.

Folk omkring mig säger hela tiden att de tycker att jag är bortskämd och borde vara glad att jag får resa och annat hela tiden men det roligare är att det inte finns en enda grej som gör att inte de kan göra detsamma. Den enda skillnaden är att jag vågar ta risken att misslyckas och jag vågar ta steget ut i världen för det enda som motiverar mig till någonting i världen, är att uppfylla mina drömmar.

Så mitt tips till er att inte vara rädda, har ni en dröm så finns det alltid (med väldigt få undantag) ett sätt få dem uppfyllas.

Kommentarer
Postat av: Yolii

lite avis e ja nu!! erkann london va bara din typ mjukstart hahahhaah ditt sista mal e typ rymden

2011-12-06 @ 18:36:15
URL: http://pinkandleopardprints.blogspot.com/
Postat av: Malin

Håller med! Klartman måste våga satsa! Tror dock bara att det är vi som har bott utomlands som förstår. Alla andra i Sverige verkar ju tro att Sverige är drömlandet och medans vi andra som flyttar utomlands får ta emot kommentarer som: "du kmr aldrig klara det" "du kommer flytta hem igen inom 1 månad" bla bla bla.

Det är de och inte vi som kommer misslyckas me sina tråkiga liv :)

Kram

Jag tycker det är bra att du vågar och du kommer inte ångra det! det vet jag!

2011-12-06 @ 23:18:05
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: HANNA

glöm inte dagens lucka på julkalendern!

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-7.html

2011-12-07 @ 17:50:28
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0