KAOS

Vadå, mitt hår är väl alltid lika vackert eller?

De senaste två veckorna har allt vart kaos: jag har vart sjuk, haft fullt upp i skolan, missat massa skola, åkt fram och tillbaka till sjukhuset och det har resulterat i att jag ligger efter i skolan och har slutat träna helt. Har ägnat de senaste dagarna till att njuta av livet och komma tillbaka på fötterna. Skolan har jag nästan catch up with helt, träningen not so much. Har inte tagit hand om min hy, min hälsa eller någonting annat så mår inte sådär jättebra över det, psykiskt sett. Men men, jag ska ägna resterande tiden av den här veckan till hitta min väg tillbaka till min hälsosamma livsstil och till att ligga på A i alla ämnen igen.

Sitter för tillfället i skolbiblioteket och skrev om en hemsk uppsats jag skrev förra veckan och resultatet är bra so far. Det börjar ljusna så ska även sätta igång med en timmes träning när jag kommer hem ikväll.

/ M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0