So we set the world on fire


Aloha!

Känner mig dålig för att jag inte uppdaterat på sistone men har hundra bollar i luften samtidigt och bloggen är inte en av mina prioriteringar just nu.

Jag har börjat sommarjobba så jobbar heltid och så har jag även skaffat mig en personlig tränare så att jag har fullt upp på dagarna.. Är helt slut när jag kommer hem så brukar inte göra mer än att ligga och vila.. Ska dock försöka att lägga upp ett par inlägg i veckan (ett återkommande löfte som ännu behöver uppfyllas).

/ M .

Kommentarer
Postat av: Malin

Awww :D maria klart vi måste ses! Jag kan varje dag efter jobbet så vi får verkligen ses :D haha eller hur bra inlägg? ;) haha

2012-07-06 @ 13:02:40
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0