Jackie Warners: Drop 10 pounds in 10 days - Day 2

God morgon. Då är jag inne på dag två. Jag följde inte riktigt träningsschemat som är utformat för mig, mest för att jag inte har hantlar hemma och för att jag vägrar gå med en bok till gymmet... Hur som haver var jag i alla fall duktig och gick ner till gymmet (yup, har skaffat gymkort över sommaren) en sväng och värmde upp en kvart på crosstrainern innan jag gick på ett streetdance-pass. Härligt.

Sitter och mumsar på frukosten just nu och ska strax iväg på en joggingrunda med Elin. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: yoli- in london

ahhaa va sota kommentarer du lamna :) vet ingen annan concealer jag anvander knappt foundation och concealer, tror jag har hort nagon svensk blogg namna en fran loreal, som matchar foundationen colour match lr nagot :)



Make up store har jag oxo hort lr viva la diva har typ en "fake" version av den.. :) San dar med olika concealer farger.



mineral olja haller inte alla med om att det ar daligt, men mineral olja kommer fran "crude oil" alltsa dar man far bensin ifran, och den absorberas inte av huden o ar typ en hinna. de som gillar den sager att hinnan "lock in moisture" och de som ar emot sager att den "prevent skin from breathing etc." :) hahah jag e obsessed!



Jag svarar pa den sista fragan pa facebook.. MISS U <3 xx

2012-06-23 @ 12:17:02
URL: http://yolandaas.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0