TEMAVECKA 1 - VEGETARISKT



För att inte jag ska tröttna på all mat så har jag bestämt mig för att testa på massa nya grejer. Den här veckan ska jag till exempel köra helt vegetariskt. Äter dock tonfisk till så att jag blir tillräckligt mätt ibland.
Jag ska även testa på lite olika träningsformer varje vecka för att göra det hela mer intressant så denna veckan ska jag gå på yogaklasser (det är gratis här i Hawaii) imorgon och på torsdag.

Flera av er har sagt att ni tycker om att jag skriver om mina mat- och träningsvanor och att det inspirerar er till att göra detsamma. This makes me very happy.Om ni tycker det är intressant så kan jag lägga ut recept och sådant så att ni kan laga samma mat som jag gör. Vad tycker ni?


TIPS: Om du inte har råd eller vill lägga ner pengar på att testa på klasser så finns alltid Youtube eller biblioteket där du kan hyra träningsdvder gratis. Skriv in t.ex. beginners yoga och kör 30-60min 2-3 ggr I veckan. Who knows, du kanske finner en ny hobby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0