Things I have done

Även om det finns miljontals saker jag vill göra innan jag dör så har jag ju lyckats boka av ett par stycken från listan i alla fall!


Min baby är ca 2 månader gammal. Kommer aldrig vilja ha något annat än Mac igen. Just sayin'.




London räknas kanske inte som långt borta men Filippinerna gör det i alla fall. Och om en månad och en dag så flyttar jag ju till Hawaii!





När jag var 14 år... *Skäms lite*










London & snart Hawaii. Gotta love life. 




3 gånger. Första gången hade jag piercingen ute i mer än 10 min och den stängdes igen. De senare två gångerna har jag råkat välja hela staven...



Nu i somras flyttade jag in med J i en lägenhet i Filippinerna. För 2,5 veckor sedan sa vi adjö till den med hatkärlek gentemot den.



Funny story actually. Efter mycket tjat från mitt håll fick jag 2009 ett par sprillans nya Ray-Ban Wayfarers av pappa. Sedan var jag på en resa till Tyskland-Frankrike med ca 20 andra och en av de lånade dem. På vägen hem så åkte vi färjan mellan Tyskland-Danmark och killen glömde dem i toaletten på färjan och när han kom tillbaka 5 minuter senare var dem försvunna. Jag hade inte hjärta att acceptera pengar för dem dock. Vilket jag borde ha gjort. 



Var på en weekend-resa i Rom med J när vi firade hennes födelsedag år 2009. Den 6 december stod jag äntligen framför fontänen, gjorde en önskning (som jag tyvärr inte längre minns) och kasta i en peng. 



En kille som jag var störtkär i gav mig en röd ros en gång... Jag klippte av allt på rosen förutom just bladen och bevarade den i en pytteliten ask täckt av bomull. Tror jag slängde den först i år faktiskt haha.




Hong Kongs flygplats. Euw bara. Euw.





Ska berätta om detta i ett eget inlägg. Tror att det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Det hände i maj förra året.


När jag är på landet i Filippinerna tycker jag ibland om att isolera mig från omvärlden och bara vara där i stunden. Det innebär ibland flera dagar utan mobil, TV, dator och andra prylar. Ofattbart skönt faktiskt. 



Let's not discuss this one... 





Tyvärr är dessa två sammanlänkade. Vad jag skulle göra för att ändra på den kvällen, mitt liv hade sett så himla annorlunda ut då kan jag lova er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0